Huifkarrentocht

Huifkarrentocht

"Wij hebben dit jaar weer een huifkarrentocht georganiseerd en wel met cliënten en vrijwilligers van woonvorm Regeling uit Heerenveen. ’s Ochtends vertrokken we naar het Dwingelderveld in Dwingeloo, en hier hebben we eerst gezellig koffie gedronken en een wandeling gemaakt over de heide.

Hier vandaan zijn we naar Assen gereden waar de huifkar al op ons stond te wachten.

Tijdens de twee uur durende huifkarrentocht hebben we veel gezien en ook vrolijke liedjes gezongen. We hebben de dag afgesloten met een heerlijke lunch bij Theehuys Anserdennen in Assen.

bosma-banner.png

Bij deze willen wij de “Bosmastichting” hartelijk bedanken voor de donatie die wij mochten ontvangen.
Wij hebben met cliënten en vrijwilligers van woonvorm de Regeling een fantastische dag gehad.

Bedankt hiervoor!"

Sjoerdje de Jong (Talant)